المیادین خبر‌های خود درباره فرار جولانی را حذف کرد حملات جدید رژیم صهیونیستی به سوریه (۲۷ تیر ۱۴۰۴) کارکنان سفارت آمریکا در بغداد بازگشتند (۲۷ تیر ۱۴۰۴) رایزنی وزرای خارجه سه کشور اروپایی با عراقچی (۲۷ تیر ۱۴۰۴) وزیر کشور: اتباع مجاز شامل اخراج نخواهند شد المیادین: جولانی دمشق را ترک کرد| ترور سه نفر از اعضای ارشد دولت انتقالی سوریه (۲۷ تیر ۱۴۰۴) نماینده ایران در سازمان ملل: اسرائیل خطرناک‌ترین تهدید علیه صلح در منطقه است ناتو سامانه دفاع موشکی پاتریوت را در اوکراین مستقر می‌کند پیام رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید سلامی ابلاغ شد وزیر دفاع: پاسخی قاطع به آمریکا و رژیم صهیونی دادیم و حالا نوبت دیگران است اظهارات نتانیاهو درباره حمله اسرائیل به سوریه سرلشکر حاتمی در دیدار با فرمانده کل سپاه: ارتش و سپاه دوشادوش هم برای امنیت و اقتدار ایران تلاش می‌کنند سرباز اسرائیلی و یک معلم به اتهام جاسوسی برای ایران دستگیر شدند تکذیب ادعای اختلاط بنزین با آب در قزوین طی سفر رئیس جمهور وزیر اطلاعات: رژیم صهیونیستی باید با راهبرد تهاجم در درون خودش روبه‌رو شود نیروهای زمینی اسرائیل در ۱۰ کیلومتری دمشق (۲۶ تیر ۱۴۰۴) دستگیری ۲ نفر در گرجستان به‌اتهام فروش اورانیوم کمیسیون حقوقی مجلس از پارلمان‌های ۴۴ کشور خواست برای تحریم اسرائیل قانون‌گذاری کنند ارزیابی جدید رسانه‌های آمریکایی از نتایج حملات تجاوزکارانه به تاسیسات هسته‌ای ایران تسلیت سخنگوی وزارت امور خارجه درپی حادثه آتش‌سوزی در شهر الکوت عراق ویدیو | واکنش طنزپردازان آمریکایی به آبروریزی که ترامپ در جشن قهرمانی چلسی به بار آورد تأکید سرلشکر پاکپور بر آمادگی رزمندگان سپاه برای تکرار ضربه به دشمن در دیدار فرمانده کل ارتش حمایت مجلس از وزارت ورزش برای درخواست تعلیق اسرائیل از رئیس فیفا دیلی‌صباح از تمایل ترکیه برای تقویت قابلیت‌های دفاعی سوریه خبر داد بن گویر: افتخار می‌کنم که اسیران فلسطینی را از غذا محروم کردم رایزنی تلفنی وزیر خارجه مصر با عراقچی، ویتکاف و گروسی آیت‌الله علم‌الهدی: برنامه‌ریزی هدفمند، راهکار سامان‌دهی مدیریت کشور است
سرخط خبرها

آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان و مشکل کمبود معلم و نیروهای خدماتی| پیگیری اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در استان‌ها

  • کد خبر: ۱۳۱۰۴۵
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان و مشکل کمبود معلم و نیروهای خدماتی| پیگیری اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در استان‌ها
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به سفر‌های استانی کمیسیون متبوعش، گفت: در این سفر‌ها ضمن نظارت میدانی از نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، مسائل و مواردی که مدارس و دانشگاه‌ها با آن مواجه هستند، پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا منادی‌سفیدان با اشاره به سفر‌های استانی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهم‌‎ترین اهداف ما دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها و گفت‌وگوی با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هرچه زودتر رتبه بندی و جایگاه آن‌ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که ایرادات مربوط به این قانون را احصا و روند اجرای آن به نفع معلمان را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، حضور میدانی در استان‌ها همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها موجب احصای دیگر مسائلی که در حوزه آموزش وجود دارد و دانشجویان و دانش آموزان با آن مواجه هستند، می‌شود. متأسفانه یکی از مسائلی که در استان‌ها دیده شده عدم پرداخت به موقع سرانه مدارس است که با وجود پیگیری‌های صورت گرفته، اما پرداختی به مدارس انجام نشده است.

منادی سفیدان، کمبود معلم در استان‌ها و کمبود نیرو‌های خدماتی را از دیگر مسائلی برشمرد که مدارس در استان‌ها با آن مواجه هستند و در این مورد گفت: در همین راستا پیگیری‌هایی از طریق سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است تا مدارس با مسائل مشکلاتی کمتر مواجه شوند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که در سفر‌های استانی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش پیگیری می‌‎شود، تحقق برنامه ششم توسعه به ویژه در خصوص آموزش فنی و حرفه‌ای است، که آموزش و پرورش باید ۵۰ درصد آموزش‌های خود را به سمت آموزش مهارتی سوق دهد که این رقم تا کنون ۳۵ درصد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->